Spausdinti puslapio vidurį
Ž-17 Gyventojų prašymų, skundų bei pasiūlymų priėmimas ir nagrinėjimas

 


Eil.
Nr.

Pavadinimas

Aprašymo turinys

1

Administracinės paslaugos pavadinimas

Asmenų prašymų, pasiūlymų bei skundų priėmimas ir nagrinėjimas

2

Administracinės paslaugos kodas

Ž-17

3

Administracinės paslaugos aprašymas

Paslauga teikiama asmenims, norintiems, kad būtų išnagrinėti jų prašymai, pasiūlymai bei skundai. Prašymą, pasiūlymą bei skundą asmuo gali pateikti asmeniškai atvykęs į Žemės ūkio ir kaimo plėtros skyrių, laišku, el. laišku.

4

Administracinės paslaugos aprašymo versija ir jos sukūrimo data

3 versija

5

Administracinės paslaugos gavėjai

Fiziniai ir juridiniai asmenys.

6

Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą

Lietuvos Respublikos viešojo administravimo 1999 m. birželio 17 d. įstatymas Nr. VIII-1234;

Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875;

Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Kelmės rajono savivaldybės administracijoje taisyklės, patvirtintos Kelmės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 10 d. įsakymu Nr. A-1110;

Kelmės rajono savivaldybės administracijos Žemės ūkio ir kaimo plėtros skyriaus veiklos nuostatai, patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A-1111.

7

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

Laisvos formos prašymas, pasiūlymas, skundas, pridedant papildomus dokumentus, reikalingus nagrinėjimui.

8

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija

Laisvos formos prašymas, pasiūlymas, skundas ir papildomi dokumentai, reikalingi nagrinėjimui.

9

Administracinės paslaugos tipas

Neelektroninė paslauga.

10

Informacija apie tai, ar paslauga teikiama savarankiškai, ar valstybei perdavus paslaugos teikimo funkciją

Paslauga savarankiška.

11

Administracinės paslaugos teikimo būtinų veiksmų seka

Gyventojų prašymų, pasiūlymų bei skundų  priėmimas, jų nagrinėjimas, atsakymo pateikimas.

12

Administracinės paslaugos teikėjas

Apolinaras Jasaitis, vyriausiasis specialistas,
tel. (8 427) 61 148, mob. 8 616 99 478,
el. p. apolinaras.jasaitis@kelme.lt

Jurgita Reimerienė, vyriausioji specialistė,
tel. (8 427) 61 142, mob. 8 614 86 058,
el. p. jurgita.reimeriene@kelme.lt;

Remigijus Reimeris, vyriausiasis specialistas,
tel. (8 427) 61 148, mob. 8 616 47 239,
el. p. remigijus.reimeris@kelme.lt

Marius Šarauskas, vyriausiasis specialistas,
tel. (8 427) 61 085, mob. 8 655 49 267,
el. p. marius.sarauskas@kelme.lt;

Sigita Vasiliauskienė, vyriausioji specialistė,
tel.(8 427)  6142, mob. 8 616 47 241,
el. p. sigita.vasiliauskiene@kelme.lt.

13

Administracinės paslaugos vadovas

Joana Miliauskienė, skyriaus vedėja,
tel. (8 427) 61 082, mob. 8 616 46 897,
el. p. joana.miliauskiene@kelme.lt.                                                     

14

Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

Prašymai, pasiūlymai bei skundai išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo jų gavimo skyriuje dienos.

15

Administracinės paslaugos suteikimo kaina

Paslauga teikiama neatlygintinai.

16

Kitos pastabos ir informacija apie paslaugą

Paslauga galutinė.

17

Paslaugos inicijavimo forma

Specialios prašymo, pasiūlymo bei skundo pateikimo formos nėra.


 

 

Atgal
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
Rugpjūtis
    2020     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: