Spausdinti puslapio vidurį
Biudžetinė įstaiga Kelmės rajono savivaldybės administracija,
Vytauto Didžiojo g. 58, 86143 Kelmė
Įstaigos kodas 188768730, Juridinių asmenų registras
Tel. / faks. (8 427) 69052,
el. paštas info@kelme.lt
E. pristatymo dėžutė 188768730
Kelmės rajono savivaldybės Švietimo stebėsenos rodikliai
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2018 m. gruodžio 31 d.
                      įsakymu Nr. A-1634

 
 

KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS
RODIKLIŲ SĄRAŠAS
 
1. Švietimo konteksto rodikliai (parodo išorės sąlygas ir reikmes, turinčias įtakos švietimui:
demografinę, sociokultūrinę situaciją ir kt.):
1.1.  rajono gyventojų skaičiaus pokytis (vienetais);
1.2. nedarbo lygio rajone pokytis (%);
1.3. socialines pašalpas gaunančių gyventojų skaičiaus pokytis (vienetais);
1.4. vaikų, augančių socialinės rizikos šeimose, pokytis (vienetais);
1.5. ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų skaičiaus pokytis (vienetais).
2. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo švietimui skiriamas lėšas, teisės aktais ar kitais susitarimais
pagrįstą švietimo procesų tvarkymą miesto savivaldybės administracijos lygmeniu):
2.1. finansus apibūdinatys rodikliai:
2.1.1. savivaldybės biudžeto išlaidos švietimui kaip savivaldybės biudžeto dalies (%) pokytis;
2.1.2. vidutiniškai valstybės ir savivaldybės lėšų suma (tūkst. Lt) tenkanti vienam mokiniui;
2.1.3. mokyklų ūkiui steigėjo skirtų lėšų suma (tūkst. Lt) tenkanti vienam mokiniui;
2.1.4. valstybės (krepšelio) lėšų suma (tūkst. Lt) tenkanti vienam mokiniui;
2.1.5. iš kitų šaltinių pritrauktų lėšų suma (tūkst. Lt), tenkanti vienam mokiniui;
2.2. materialinę bazę apibūdinantys rodikliai:
2.2.1. švietimo įstaigų, kurių nė vienai pastato daliai nereikia kapitalinio remonto, dalis (%);
2.2.2. vidutiniškai vienam mokiniui tenkantis, patalpų plotas (kv. m);
2.2.3. transporto išlaidos vidutiniškai tenkančios vienam mokiniui (Lt);
2.3. personalą  charakterizuojantys rodikliai:
2.3.1. švietimo įstaigų vadovų pasiskirstymas pagal amžių (%);
2.3.2.  auklėtojų/mokytojų, atitinkančių visus reikalavimus, dalis (%);
2.3.3. atestuotų auklėtojų/mokytojų dalis (%).

3. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežstiniais ryšiais susijusių švietimo sistemos pokyčių eigą):
3.1. mokymą ir mokymąsi apibūdinantys rodikliai:
3.1.1. mokinių, tenkančių vienam mokytojui, skaičius ir pokytis (vienetais);
3.1.2. specialiąją pedagoginę pagalbą teikiančių specialistų ir mokinių skaičiaus santykio pokytis (vienetais) bendrojo lavinimo mokyklose;
3.1.3. mokinių skaičiaus 1 mokytojui ir 1 vadovui pokytis (vienetais);
3.2. mokinius apibūdinantys rodikliai (parodo mokinių charakteristikas: priklausymą grupėms, kurioms reikalinga materialinė ar speciali mokymosi parama, ir kt.);
3.2.1. nemokamai maitinamų mokinių dalis (%) lyginant su besimokančiais;
3.2.2. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių dalis (%) lyginant su besimokančiųjų skaičiumi;
3.2.4. vežiojamų mokinių dalis (%) lyginant su besimokančiais.
4. Dalyvavimo švietime rodikliai (parodo, kuri gyventojų dalis mokosi, kaip jie ugdomi ir, kaip jie pasiskirsto švietimo įstaigose):
4.1. švietimo įstaigose ugdomų 1–5 metų vaikų dalis (%) lyginant su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi;
4.2. švietimo įstaigose ugdomų priešmokyklinio amžiaus vaikų dalis (%) lyginant su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi;
4.3. nelankančių mokyklos privalomo mokytis amžiaus vaikų dalis (%);
4.4. neformaliojo švietimo įstaigas lankančių mokinių dalis (%) lyginant su besimokančiais;
4.5. mokinių, ugdomų pagal neformaliojo švietimo programas mokyklose, dalis (%).
5. Mokymo ir mokymosi procesų rezultatų rodikliai (parodo klasės, grupės lygmens procesus: ugdymo metodų taikymą, užduočių, namų darbų skyrimą, vertinimą ir kt.):
5.1. mokinių skaičiaus pokytis (vienetais) klasėje/grupėje.
6. Mokymosi rezultatų rodikliai (parodo rezultatus, pasiektus baigus tam tikrą švietimo proceso etapą: mokyklos pakopą, švietimo lygmenį ir pan.):
6.1. įgijusiųjų pagrindinį, vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis (%);
6.2. kartojančių kursą dalis (%);
6.3. įgijusiųjų pagrindinį išsilavinimą dalis (%) lyginant su bendru besimokiusiųjų 10 klasėje skaičiumi;
6.4. įgijusiųjų vidurinį išsilavinimą dalis (%) lyginant su bendru besimokiusiųjų 12 klasėje skaičiumi;
6.5. brandos egzaminų rezultatai lyginant su respublikos vidurkiu (neišlaikiusiųjų skaičius ir išlaikiusiųjų gerai – nuo 50 iki 100 balų).
7. Švietimo pasekmių rodikliai (parodo švietimo rezultatų poveikį visuomenei):
7.1. įstojusių  į aukštąsias universitetines mokyklas abiturientų dalis (%) lyginant su baigiusiųjų skaičiumi;
7.2. įstojusių į aukštąsias neuniversitetines mokyklas abiturientų dalis (%) lyginant su baigiusiųjų skaičiumi.
                                                                         _____________
Atgal
Rajono meras
VACLOVAS ANDRULIS
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001
Lapkritis
    2019     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: